Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

                                      PHYTO Η ΦΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ!!


Γεια σας κορίτσια μου!!!

Λοιπόν σήμερα θα ασχοληθούμε πάλι με τρίχες. Πολύ πρόσφατα μια πολύ καλή διαδικτυακή μου φίλη η Ιωάννα μου έκανε δώρο ένα θαυματουργό για μένα προϊόν!!!

Προκυτε για ένα προϊόν της PHYTO Paris  το HUILE SOYEUSE. Είναι ένα Ενυδατικό Λεπτόρρευστο Γαλάκτωμα!! Για ξηρά μαλλιά! Η εταιρία δίνει τα εξής χαρακτηριστικα :

<<Πολύτιμο όσο η φύση, το HUILE SOYEUSE συγκεντρώνει 98% συστατικά φυσικής προέλευσης για την αναζωογόνηση των ξηρών και λεπτών μαλλιών που ξεμπλέκονται και φορμάρονται δύσκολα.>> 

Και όντως πραγματοποιει όλα όσα υπόσχεται!! Τα δικά μου μαλλιά πληρούν όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις!! Είναι λεπτά ξηρά και μετά από κάθε λούσιμο γίνονταν ένα πανέμορφο κουβάρι...

Στο θέμα μας όμως!! Έχει τη διακριτική υφή ενός γαλακτώματος και μια υπέροχη διακριτική μυρωδιά η οποία προσωπικά μου θυμίζει κάτι από θάλασσα κάτι από καλοκαίρι... Περιέχει ελαιώδη εκχυλίσματα καλεντουλας , δενδρολιβανου και μολόχας!!! Το βασικό είναι πως δεν περιεχέι σιλικόνη είναι 100% Φυσικό!!!

Προσωπικά το χρησιμοποιώ μετά από κάθε λούσιμο σε καλά στραγγισμένα μαλλιά σε όλο το μήκος της τρίχας και κυρίως στις άκρες... Κάνει τα μαλλιά πολύ απαλά και κυριολεκτικά η βούρτσα γλιστράει επάνω τους!!! Θα ήθελα πολύ στο μέλλον να χρησιμοποιησω όλη τη σειρά!!! 

Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν της PHYTO Paris?
Πως σου φάνηκαν??
Θα ήθελες να δοκιμάσεις κάποιο προϊόν της εταιρίας??

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου