Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

     Η πολυαγαπημενη μας Αθηνα Πανου κυκλοφορει το νεο                  της Βιβλιο Party !!!!!!!!!!   


Γεια σας κοριτσάκια μου!! Πως τα περάσατε το τετραήμερο??? Η αλήθεια είναι πως δε ξέρω τι τίτλο να βάλω σε αυτό το Post!!! Δεν είναι από τα Post που περιλαμβανουν συμβουλές ομορφιάς ή μακιγιάζ ή στιλιστικές!!! Οχιι 
Θέλω να σας μιλήσω για μια σειρά βιβλίων από τη γνωστή σε όλους μας πλέον Αθηνά Πάνου
Κούκλα είναι η κοπέλα δε το συζητώ... Ξεφύγαμε πάλι... Λοιπόν πέρσι τέτοια εποχή άρχισα να ψάχνω σα τρελή συνταγές για cup-cakes τα οποία ήθελα να φτιάξω τα Χριστούγεννα για να στολίσω το τραπέζι με τα ζαχαρωτά που ήθελα να φτιάξω...Και εντελώς τυχαία βρήκα το βιβλίο της Αθηνάς με τίτλο Cupcakes.. Οπααα εδώ είμαστε λέω.. Και στα ελληνικά... (γιουπιιι πανηγυρισμοί!!!γιατι αλλα αντίστοιχα ήταν στα αγγλικά... εεεε οχι να κάτσω να κάνω και μετάφραση..)

(και υπέροχο ροζ χρώμα..)
και κάπου παραδίπλα άλλο ένα της Αθηνάς με τίτλο Cookies!!! Αγαπώ τα Cookies..


Περιττο να σας πω οτι το σπίτι τις επόμενες μέρες έμοιαζε με ζαχαροπλαστειο ... <3 <3 <3 

Και με μεγάλη μου χαρα σας ανακοινώνω ότι η Αθηνά Πάνου στις 6 Νοεμβρίου κυκλοφορεί το τρίτο της βιβλίο "Party" από ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ - PSICHOGIOS PUBLICATIONS..

ΜΕ ΤΙΤΛΟ.....: Party

Πολυ χαίρομαι που η τούρτα του αγαπημένου μου φέτος θα ειναι απο τα χεράκια μου!!! Γιατι απ οτι βλεπω στο εξωφυλλο αναμεσα στις 30 ευκολες γλυκες και αλμυρες συνταγες θα υπαρχει και μια τουρτα!!!

Στο Blog της Αθηνας Sugar Buzz  θα βρειτε πολυ ομορφες συνταγες και το κυριοτερο ευκολες για εμας που δε τα παμε και το καλα με τη ζαχαροπλαστικη και τα σνακ γενικοτερα ;-)  


Εσεις εχετε καποια απο τα βιβλια της Αθηνας?? 
Εχετε φτιαξει καποια απο τις υπεροχες συνταγες της???
Αν θελω φωτογραφιες!!! Σε λιγες μερες Θα ανεβασω και εγω φωτογραφιες απο τις δικες μου δημιουργιες απο τις συνταγες ης Αθηνας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου