Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

                         ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ!!!


Μετα απο δικη σας απετιση εφτιαξα αυτο το πρωτο μου Post με τα αγαπημενα του μηνα!!! Ο Νοεμβριος ειναι ο γεννεθλιος μηνας μου ετσι εχω να σου μιλησω για πολλα πραγματακια που λατρεψα!!! Και απο δωρα και απο πραγματακια που αγορασα!!! 

Ξεκιναμε??? 


INGLOT ΕΡΩΤΑΣ:
Ως φοιτητρια του μακιγιαζ και της αισθητικης πρεπει πλεον να χρησιμοποιω επαγγελματικα προιοντα!!! Εδω βλεπουμε μου τα καινουρια μου πινελα INGLOT... Ερωτας μς τη πρωτη ματια!!! Εχουν καταπληκτικη υφη αφου ειναι απο φυσικη τριχα και κανουν την εφαρμογη ολων των προιοντων πολυυυ πιο ευκολη!!!Απλα δεν τα αποχωριζομαι.... 

ELEMENTS:


Λοιπον... Για τα συγκεκιμενα προιοντα θα ανεβασω μια απο τις επομενες μερες αναλυτικο review post ειναι της γνωστης εταιριας Juliette Armand την οποια γνωρισαμε απο το Cherry Box . Οποτε θα σας πω μια λεξη. ΜΟΝΑΔΙΚΑ...

SP COLECTION: 


Εδω η αγαπημένη μου vintage τσάντα απο το SP COLLECTION στη Χαλκιδα!!! Την ειχα βαλει εδω και καιρο στο ματι... Πηγα κοιταζα ξανακοιταζα τη βιτρινα της Σοφουλας (ιδιοκτήτριας του SP COLLECTION)  μεχρι που μια μερα πηρα την απόφαση και μπηκα μεσα...Και καπως ετσι την απεκτισα !!!! Και η τιμη της ηταν πολυ καλη σε σχεση με αλλες αντίστοιχες!!! Την λατρεψα

Πφφφ Ειναι το πρωτο μου Post με τα αγαπημενα του μηνα και δυστυχώς δεν ηταν πολλά!!! Ελπιζω ομως να σου αρεσε και στο υποσχομαι θα διορθωθω...  


Φιλιακιαααα!!!!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου